© 2024 solvo B.V.

Pijnpoli ervaringen gevraagd

Hallo iedereen, ik wil graag persoonlijke Pijnpoli ervaringen verkrijgen. Ieder die dus ervaring heeft of heeft gehad met de pijnpoli zou ik willen vragen wat uw ervaring daarmee was of is geweest. Ik zat namelijk te denken aan de behandelingen die zij geven of dat een goede effect heeft gehad. Waar is de behandeling meer in zijn geheel op gebaseerd. Of bestaat de behandeling meer een deels uit het verstrekken van medicatie en hoe daarmee om te gaan. Graag uw reactie, mijn dank is zeer groot voor uw genomen moeite.


Hoi, Zelf loop ik al 5 jaar bij een pijnpoli, mijn ervaring is goed en gelukkig heb ik een erg fijne arts. Ze beginnen vaak met een gesprek dan vaak fysio en revalidatie of psycholoog erbij, maar als je dat al via het ziekenhuis of huisarts hebt gehad beginnen ze vaak of direct met medicijnen en kijken in hoever dat helpt er zijn veel soorten medicatie dus voor je de meesten hebt geprobeerd ben je wel even verder.Mocht dat niet helpen dan beginnen ze vaak met injecties of ze proberen een zenuw uit te schakelen, ook is het voor rug en been klachten bv mogelijk om een neurostimulator te krijgen maar dan ben je al heel lang bezig met erge klachten. ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Jantina

label.Geplaatst op 2009-06-15 09:06:19


hallo Mijn ervaringen met de pijnpoli bestaan uit 8x neurolyse die ik heb gestopt omdat ze steeds korter werkten (de laatste werkte 3 weken) en 6x epiduraal injecties (die werken als een zenuwblokkade)de epiduraal injecties werkten ook te kort. sindsdien heb ik medicijnen van de pijnpoli voorgeschreven gekregen (3xdaags 2x gabapentine 300mg, 4xdaags 1xtramadol 50mg ,2xdaags 1xamitriptiline 25mg) deze mix slik ik nu al meer dan 2 jaar en werken nog steeds redelijkgoed. hopelijk heb je hier wat aan

label.Geplaatst op 2009-09-10 21:58:54

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren