© 2024 solvo B.V.

Raar

in de afgelopen 9 jaar ben ik regelmatig al \'flauw gevallen\' de neuroloog heeft onderzoeken gedaan, waaronder ook een hersenscan, maar hier is niets uitgekomen. wanneer ik een aanval krijg, ik voel deze vaak wel aankomen, ga ik heel erg zweten, alles draait en ook word ik helemaal wit. een naar gezicht voor anderen. ook krijg ik na zo\'n aanval een hele erge hoofdpijn, meestal is deze de volgende dag al een stuk minder. graag zou ik met andere in contact komen die dit herkennen of misschien een oorzaak of dan wel een oplossing hiervoor hebben.

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren