© 2024 solvo B.V.

Rug,heup,lies,been, recht! veel pijn ! HELP!!

Hallo Ik loop al 1,5 jaar met pijn klachten en tot op heden nog steeds geen duidelijkheid. klachten: - pijn onderrug rechterkant ter hoogte van stuitje si gewricht. -brandende pijn in lies rechts - brandende pijn, kriebelende rechter boven been - zeurende pijn en kriebelde gevoel onder been rechts - voet linkerzijde met grote tijd brandende pijn - zeurend gevoel heup rechts - geregeld knakken gewrichten ik gebruik momenteel veel medicatie 3 tot 4 x daags tramadol 100 3 x daags dicolofinac en daarbij nog zo nodig paracetamol! ik heb al diverse onderzoeken gehad in drie verschillende ziekenhuizen zoals mri, röntgenfoto,s , emg onderzoeken! op dit moment ben ik onder behandeling in Sint-Maartens kliniek in Nijmegen maar tot nu toe geen resultaat! ik ben een half haar geleden in een ziekenhuis in België geweest voor een MRI en emg onderzoek. mri was niks te zien maar uit het emg onderzoek kwam dat er een afwijking was aan mijn zenuw die loopt van L4/L5 volgens hem zou dat neuropathie kunnen zijn . maar in Nederland zeggen ze dat , dat niet kan ... verder heb ik diabetes 2 gluten en lactose allergie! tot nu toe nog steeds niet duidelijk wat ik heb, is hier iemand die er wat in herkend en die misschien weet waar ik nog kan zoeken? ik wil vragen aan mijn arts om de E.M.G onderzoek in dit ziekenhuis nog eens te doen om duidelijkheid te scheppen. ik heb ook al een paar inspuitingen tegen de pijn gehad maar tot op heden werkten die maar kort de laatste werd rezet in de buurt van mijn si gewricht en toen gilde ik het uit volgens die arts zouden ze dan goed zitten .. spuit heeft niet geholpen ook een mri scan van si gewricht gaf niks aan! Help me! Gr Suikerhartje


Misschien heb ik een adres voor je om je te helpen?? Dr. Michiels in Vinkeveen. Ik heb daar zelf vreselijke goede ervaringen mee, toen er voor mij niets meer gedaan kon worden. Niét op dit gebied nog. Maar al wel bij hem info. gevraagd voor mijn man, die heeft sinds een week ook te horen gekregen dat hij polyneuropathie heeft. De oorzaak is niet te vinden.....het enige (tot nu toe) is wat hij krijgt is vitamine B12 en Fysiotherapie. Suc6 en veel sterkte.

label.Geplaatst op 2010-03-13 14:55:17


Hoi, Ik weet niet waar in Belgie je bent geweest. Maar als het niet al te ver is voor je, misschien eens naar Brugge gaan? Schijnt daar wel goed te zijn op neurologisch gebied. Verder zei mijn huisarts dat in NL Terneuzen de beste keus is (voor neurologie!). Of dit waar is moet ik nog ondervinden.... S6 ermee

label.Geplaatst op 2010-08-12 02:43:03

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren