© 2024 solvo B.V.

Rughernia met tensapparaat de i-pulz

hoi heb namelijk zelf een rug hernia en ik wordt niet geopereerd omdat ik dat zelf niet wil. heb vaak gehoord dat de operatie niet helpt en dat de mensen nog veel last blijven houden. heb sinds een paar dagen een i-pulz gekregen dat is een tensapparaat die stroom stoten geeft en zo de pijn verlaagd zodat je er fatsoenlijk de dag mee door kan komen. in je lichaam heb je een hormonale enfordine dat is een medicijn die je al in je lichaam hebt. daar de tens word dat opnieuw aangemaakt en je kan het apparaat aansluiten of iemand anders doet dat voor je. je kan het 2 of 4 keer per dag een half uur aan zetten en je kan er alles mee doen. dus je hoeft niet stil te zitten ermee. na een paar keer voel je je eigen al een heel stuk beter. niet dat je gelijk vanalles kan doen want dat moet je rustig aan op bouwen. heeft iemand er vragen over dan hoor ik het wel. groeten cinrody

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren