© 2024 solvo B.V.

Rugklachten tussen schouderbladen

Ik heb al ongeveer 3 jaren last van mijn rug. Het eerste jaar liet ik me masseren bij een gewone masseur, toen dat niet hielp heb ik de huisarts gevraagd om bij een manueel therapeut te mogen daar heb ik ook een jaar gelopen. toen dit ook niet hielp ben ik weer naar de huisarts gegaan hij zegt steeds dat het psychosomatische klachten zijn. nu loop ik alweer voor 2e jaar bij chiropractor. en de laatste tijd wordt het met rasse schreden erger. nu heb ik tintelingen in mijn benen en uitval of dove linkerarm. soms heb ik ook uitstraling naar de rechterkant. Nog steeds houdt de huisarts het op psychosomatisch en ik heb een stijve bult tussen mijn schouders en slik dagelijks pijnstillers. Dit is toch niet normaal? Ik vermoedt zelf dat het om een beknelde zenuw gaat, maar ik krijg van mijn huisarts maar geen verwijsbrief..... Laatste 2 weken niet geslapen van de pijn begin te vermoeden dat er ook escalaties kunnen optreden bij uitval. Heb ik slaap pillen voor gekregen dus nu slaap ik 12 uren per dag; werkeloos ook want ik functioneer zo niet. Weer naar huisarts ik voel dat hij me beu is en ik baal ook van mezelf maar wat moet ik? nu loop ik bij een psychiater en krijg slaappillen ik pieker niet snachts meer maar nu overdag.. Laatste bezoek huisarts zeg ik dat ik psychisch lekker zit en ook weer slaap maar rug erg zeer doet nog steeds.... Nu vraag ik of hij echt niet een verwijsbriefje kan regelen voor een scan of mri van kmen rug. Mijn vader er in betrokken nog steeds geen verwijsbriefje.... Nu ben ik echt heel boos (huisarts wilde me op laten nemen) en ik denk dat hij er nu goed naast zit dus ik sta op het punt om naar duitsland te gaan voor een mri scan en em hooopelijk daarmee om de oren te kunnen slaan.... Dit is toch niet normaal??????????? groetjes jouko


HALLO, BEN SINDS PAS OP DIT FORUM GAAN ZOEKEN EN LAS JOUW VERHAAL. hOE IS 'T INMIDDELS VERLOPEN? BEN JE VAN DE PIJN AF? HEB NL. ONG. 'T ZELFDE MEEGEMAAKT . ENZ.ENZ. HOOP NOGES WAT VAN JE TE HOREN DAN KAN IK OOK WAT MEER VERTELLEN. SUCCES JAELJAH

label.Geplaatst op 2007-03-07 17:38:18

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren