© 2024 solvo B.V.

Rugklachten

ik ben een vrouw van 42 jaar en heb al heel lang last van mijn rug in 1991 heb ik een hernia op gelopen bij het optillen van een bank heb hier voor lang bed rust gehad en langzaam ging het beter in 2005 heb ik weer een hernia opgelopen bij het vast zetten van een rolstoel in een auto weer rust en op een gegeven moment ging het weer drie weken geleden ging het weer mis nu zit ik zins twee weken in een rolstoel omdat mijn linkerbeen is uitgevallen naar de neuroloog geweest maar die zegt het is geen beklemde zenuw maar ik heb heel veel pijn in mijn linkerbeen en kan hem niet meer zelf bewegen heeft iemand dit ook mee gemaakt en weet iemand wat ik nu moet doen op de mri van twee jaar geleden was geen hernia te zien alleen mijn onderste twee werfels zijn versleten wie o wie kan mij helpen.


Hi Pumbaa, Wat ik me afvraag is of je nog steeds zoveel pijn in je rug hebt of dat dit sinds je in de rolstoel zit minder geworden is. Ik ben 13 jaar geleden geopereerd aan een hernia en ik had lichte verlammingsverschijnselen aan mijn rechterbeen, tijdens de operatie bleek dat een splinter van een versleten tussenwervelschijf zich vast gezet had in een zenuw. Dit veroorzaakte de uitval in mijn been maar was op de scan niet te zien aldus de chirurg. Of dit in jou geval ook zo is weet ik natuurlijk niet maar het is het navragen waard lijkt me. Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel antwoord op je vraag krijgt. groetjes Snopie

label.Geplaatst op 2006-03-13 13:41:40

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren