© 2024 solvo B.V.

Slapende ledematen

Elke nacht wordt ik wakker van mijn armen die slapen, schijnbaar lig ik niet goed. Mijn matras is een paar jaar oud en was behoorlijk duur dus die is wel goed. Wel heb ik het afgelopen jaar een bursitis aan de linkerschouder gehad en kalk in mijn pees en rechts is ook niet echt goed. Zelf denk ik dat het kan komen doordat er s\'nachts niet voldoende doorbloeding is in de armen. Wie herkent dit?


Beste Missschriss, Het gevoel, dat u beschrijft, komt mij bekend voor. Zelf ben ik bekend met de ziekte van Forestier (DISH) en sinds anderhalf jaar ook met polyneuropathie. Vooral Forestier geeft o.a. klachten waarover u spreekt. Onderzoek door een neuroloog heeft uitgewezen, dat Forestier over de gehele wevelkolom wordt aangetroffen, waardoor operationeel ingrijpen catastrofaal zou zijn. De polyneuropathie is begonnen in de voeten (het eerst aan de linkerkant!) en is nu ook duidelijk aanwezig in de vingers en handen. Deze ziekte is nu zover gevorderd, dat ik in mijn voeten, zeer duidelijk links, geen gevoel meer heb, wat problematisch kan worden als ik verwondingen krijg. Heb dat al een keer aan de linker grote teen ervaren. Ik vertel u dit zodat u nader onderzoek bij uw huisarts kunt aanvragen. De diagnose "Polyneuropathie" heeft bij mij drie jaar in beslag genomen! Veel sterkte en mijn medeleven, JvC/JvG

label.Geplaatst op 2010-09-05 02:46:51


http://robwillemse.nl/homeopathie/artikelen/artikel21_slijmbeursontsteking.html http://robwillemse.nl/homeopathie/artikelen/artikel44_artritis_artrose_jicht.html#artritis HT-28 pillen reuma Reuma is een algemene pijn in de gewrichten, voor de westerse geneeskunde is gewoon een nachtmerrie, zodra de ziekte zal onvermijdelijk rest van zijn leven, maar nogmaals, de huidige ontwikkeling van de westerse geneeskunde meer pijnstillers, is er geen genezing van de wet, weet niet hoe de ziekte Dus kom, geen preventieve maatregelen. Chinese geneeskunde gelooft het lichaam begon te zweten, is het noodzakelijk om te stoppen met een van hun natuurlijke, is het regime, maar een goede leefomgeving voor iedereen, overal is er airconditioning en zwembaden zijn gemeenschappelijk, de meeste mensen in het zweten, de onmiddellijke toegang tot kamers met airconditioning, of sprong in het zwembad, gebruik van de externe omgeving te snel afkoelen van het lichaam, ter wille van de kortstondige plezier, maar ik weet niet veroorzaken grote schade aan het menselijk lichaam. Menselijk zweet is de bron van de dunne darm, dunne darm tijdens de oefening warmte stijgen, natuurlijke zweet uitgescheiden door het stomen en, indien de externe omgeving, koud, de poriën kleiner te snel, waardoor een deel van het zweet had de zweetklieren, maar kan niet worden ontslagen uit de poriën, maar Het zweet zal niet terugkeren naar de dunne darm, de huid product, indien gestopt, dan is de jeuk, [Zie HT-16, HT-17], indien gestopt bij de hoofdhuid veroorzaken bloedvaten krappe meerderheid, dan is de trigger van migraine, [Zie HT-25 ], indien de stop in de spier, waardoor spierstijfheid en zwelling, [Zie HT-69], zoals de rug tegen het middenrif, de duizeligheid, misselijkheid, braken [Zie HT-40], op lange termijn dus niet te veranderen een nat oplossing te gebruiken in de voegen blijven, dit is de bron van reuma. Behandeling, zweet en urine moet worden geloosd, terwijl patiënten met minder in kamers met airconditioning in het zwembad als ze niet in het zweet, de preventieve maatregelen zijn zeer effectief, na verloop van tijd moet kunnen natte volledig geëlimineerd uit het lichaam, en nooit opnieuw uitgegeven. Oorzaken veel mensen niet weten, alleen de continue naar de dienst pijnstillers, ze vaak verbleef in kamer met airconditioning, niet van sport houdt zweet, deze slechts zal leiden tot de accumulatie van meer nat, en later zelfs de gewrichten misvormd is, is het te laat. Indien een sectie over pijn en verergerd met de klimaatverandering, dat is zonder twijfel reuma, onmiddellijk met de HT-28, een periode van tijd, zoals pijn volledig aan, behalve te doen, kan worden gestaakt, en het gedrag niet meer dezelfde fout maken, mag nooit weer ziekte. Deze pil is beschikbaar voor iedereen, hoeven niet op recept, zonder enige bijwerkingen. Algemene dosering ︰ 's ochtends en' s avonds maaltijden 25. Kritiek zieke patiënten ︰ drie maaltijden 30. Als je de dosis-effect was niet duidelijk, kun je hun eigen content toe te voegen aan elke 40. O & O-mensen ︰ Florida Tang Traditionele Chinese Geneeskunde, decaan van Ni Ha, MD. HT-100 kalenderdag Pill De drug is bij de ziekte van de aconitine Tom Golden's, het gedeelte van de oorspronkelijke zijde met Yao Wei is mijn recept voor vele jaren, als gevolg van Aconitum vergiften, ben ik bang dat patiënten soep agent methode niet juist is en gevaarlijke gemaakt, heeft vervaardigd in pillen van het gebruiksgemak, deze partij gebruikt voor duizenden toegewijde en het geven van de behandeling van gewrichtspijn, vervormde gewrichten, vooral voor de hand pijn het meest effectief, zoals de West-zo-genaamd reumatoïde artritis, omdat deze zijde waren erg sterk, dus ook al Gespoten maar moeten nog door de arts is aangewezen om de bestaande gezamenlijke gebruik van de Westerse geneeskunde gebruik kan nierfalen pijn en hartklep schade en andere ernstige complicaties, patiënten veroorzaken van een westerse gewrichtspijn eten is de moeite waard het te stoppen, volgens mijn klinische ervaring, deze soep is niet alleen Aconitum de pijn kan stoppen, maar ik heb veel patiënten, zelfs na het nemen van de vervorming van de gewrichten zijn teruggevonden, en met geen ziekte, zoals Chinezen zeggen dat deze aanslag door de Westerse farmaceutische bedrijven aconitine aconitine, dus het is een uiterst giftig zenuwgas, dat is omdat ze alleen voor de gezondheid van de Aconitum te analyseren, hebben onze voorouders lang bekend, en ook de juiste manier van koken lang geleden geen vergif, vergif genezen nodig hebben, maar kijken naar hoe artsen, op recept omdat er veel gifstoffen, met inbegrip van Daarom zijn veel artsen niet te gebruiken, maar kan niet zeggen dat, dus nee zeggen tyfus zuidelijke punt van deze onwetendheid die ten hoogste voor hun eigen onwetendheid, niet wetende alle chemische toxiciteit van de westerse geneeskunde sterker dan veel, en alle West-en is een gif, medicijnen en sommige vergif, maar we zijn erg voorzichtig met het gebruik, en zijn speciale schotel allang uitgesloten zijn toxiciteit, dus artsen gebruiken kunt u worden verzekerd. Wijze van toediening: 's morgens en' s avonds maaltijden de hele 30. Indien na het nemen van een klein beetje van lippen of tong Ma Ma en ga zo maar door, is een normale reactie, hoeft de patiënt geen zorgen te maken over. De maximale dosis is 30 tabletten elke ochtend en 's avonds voor de maaltijd, de tweede dag, na het uitzitten van de mond als de patiënt anesthesie, moet verlagen tot de tweede dag, elk 20. Gelieve door gekwalificeerde beroepsbeoefenaren.

label.Geplaatst op 2010-09-05 12:13:53

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren