© 2021 solvo B.V.

Solu Medrol kuur bij MS

Vorige week heb ik een 5 daagse kuur met Solu Medol gehad. Na de laatste kuur reageert mijn lichaam nogal heftig met allerlei bijverchijnselen als hoofdpijn, gevoel van gejaagdheid/gehaastheid, zweten en acne. Wie herkent dit of kan mij aangeven of dit een normale reactie is?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren