© 2024 solvo B.V.

Spierpijn en een rib missen

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje die ik in het ziekenhuis niet kwijt kon, er is in ieder geval nog geen arts geweest die antwoordt op mijn vraag( die ik meerdere malen gesteld heb) gegeven heeft, het bleef bij een vaag om de brij heendraaien. Ik mis aan de rechterkant op mijn rug een rib, de onderste hangt er als in een hoepel bij en boven deze rib zou er nog een moeten zitten maar die ontbreekt dus. Als ik aan de voorkant mijn handen op mijn ribben leg dan voel ik heel duidelijk dat de linkerkant niet egaal aanvoelt zoals de rechterkant, alsof het scheef staat zeg maar en misschien is dat ook wel zo ik weet het niet. Wat ik wil weten is of het mogelijk is dat ik door deze situatie zoveel spierpijn op ribhoogte op mijn rug kan hebben. Ik voel heel duidelijk dat het echt spierpijn is dus dat is het probleem is, ik wil weten of er een verband kan zijn, ik verwacht dus geen feilloze diagnose,ik baal er stevig van dat er nog geen arts is geweest die mijn vraag op een fatsoenlijke manier beantwoordt heeft dus als er suggesties zijn waar ik zijn moet dan hoor ik dat ook graag, ik ben bij neurologen en orthopeten geweest en allen zijn zo vaag. Zelfs mijn huisarts kijkt me aan of ik water zie branden maar dat ben ik wel gewend. Groetjes Snopie


Hoi, Ik denk dat een osteopaat dat zou weten.

label.Geplaatst op 2005-12-10 19:58:34


Een zweefrib zou je kunnen missen zonder enig echt probleem (maar niets is zeker natuurlijk) dus het kan zijn dat er klachten ontstaan door het missen van andere ribben dan de zweefrib. Als een arts je vraag niet wil beantwoorden vraag ik mijzelf af of je wel persistent bent geweest? Zo ja? Dan een second opinion.

label.Geplaatst op 2005-12-14 12:14:33

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren