© 2024 solvo B.V.

Spierspanning kaken

Heb al eerder een bericht geschreven over mijn oogproblemen.De oogarts heeft me toen doorgestuurd naar de neuroloog en die vertelde me dat mijn kaak-en nekspieren constant zijn aangespannen, waardoor ik allerlei klachten rondom mijn ogen ervaar. Ik gebruik nu sinds vijf dagen het middel amitryptiline, maar merk nog niets. Volgens de neuroloog merk ik pas na twee weken het effect ervan. Het vreemde alleen vind ik, dat het een spierontspannend middel is, maar mijn been-en armspieren zijn constant stijf en ik heb de hele dag spierpijn! Er staat niks over in de bijsluiter en ik moet gewoon doorgaan met de pillen, zegt de arts. Zijn er meer mensen die dit middel voorgeschreven hebben gekregen vanwege constant gespannen spieren in het gezicht? En zo ja, wat is de ervaring met het middel?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren