© 2024 solvo B.V.

Steek achter oog

ik heb al een paar jaar last van een steek achte mijn oog. ik vind het niet ernsig genoeg om naar een dokter te gaan. het is volgens mij begonnen na tantards bezoek. ik heb toen een zenuw behandeling gekregen. ik weet dit niet zeker of het hier aan licht maar het voelt wel zo. ik dacht dat een steek achter het oog gewone hooftpijn was. maar het is elke avand. vooral in de zomer. s\'winters heb ik geen last. voor de rest heb ik nergens pijn in mijn mijn hooft. als ik in de spiegel kijk lijkt het alsof mijn ene oog verder in mijn hooft zit, dan het andere. hoe ik eraf kom. als ik in bat ga en ontspan. en vooral mijn bril afdoe heb ik er geen last van. maar als ik eruit ga er ik er een tijtje later weer last van. weten jullie wat dit kan zijn.

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren