© 2024 solvo B.V.

Stoomgevoel in hand en pijn in bovenarm

Wie herkend deze problemen Sinds enige weken heb ik last van mijn rechterbovenarm en uitstraling naar mijn hand waar ik een soort stroom voel. Ik ben bij de fysio deze denkt dat het uit mijn nek kom. Dus die is aan het rekken en kraken. De pijn is erg vervelend maar onder controle te houden met pijnstillers. De pijn en tinteling als ik over tinteling kan spreken is niet constant aanwezig.


Hoi Ik heb geen tintelingen in mijn hand, wel in mijn nek en hoofd. Ik word er soms dol van. Bij spanning verergert het, ik loop hier al geruime tijd mee. Niemand kan mij echter vertellen wat het precies is. Ik ben ook gekraakt. Achteraf vond ik dat te heftig. Een goede fysio kan ook veel doen. Bij stress heb ik meer last. Ook bij verandering van het weer, vooral regen. Het laatste is denk ik meer de samenloop van omstandigheden. Ik weet niet of jij medicijnen gebruikt en welke ,ik wens je heel veel sterkte zonnenstraaltje

label.Geplaatst op 2005-01-29 18:36:15


Hoi Fred ik ben benieuwd wat er gedaan is bij de neuroloog. Je zou ons op de hoogte houden vandaar.. Ook ik heb dezelfde klachten ,tintelen/doofgevoel, maar niet constant. 4 jaar geleden heeft de neuroloog een zenuw/spieronderzoek gedaan maar niets gevonden dezelfde klachten heb ik nu in been en moet weer voor zo'n onderzoek naar neuroloog. Ik was benieuwd hoe het met jouw afgelopen is dus laat het eens horen! groeten,Mo

label.Geplaatst op 2005-05-30 12:02:11


Ik herken die \'tinteling \'zoals je die omschrijft wel, ook ik heb hier last van. Bij mij is het juist erger geworden nadat ik een aantal keren gekraakt ben door de fysio. Het is niet een echte tinteling die je voelt als je te lang iets hebt afgekneld maar meer een stroomstoot die door je handen je vingers uit lijkt te gaan. ik heb ook vrijwel dagelijks last van nek en schouderklachten maar heb ook gemerkt dat het in periodes van stress erger aanwezig is. groetjes liesje2

label.Geplaatst op 2005-02-18 18:40:01


behandeling bij de kraker/ fysio afgelopen. Zeggen dat ze je er zo van af helpen mooi niet dus. Pijn in de arm nu ook in andere arm. Het klinkt misschien onvriendelijk maar ik geloof niet meer zo in die fysio. nu maar afwachten wat de neuroloog er van zegt. ik houd jullie op de hoogte

label.Geplaatst op 2005-03-19 09:12:25

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren