© 2024 solvo B.V.

Syringomyelie

Ik heb syringomyelie,dit is vocht in mijn ruggemerg en dit duwt op de zenuwen van mijn rechterbeen. Ik slik sinds kort lyrica 2 x 3daags 75mg. en tramadol 2 x 100mg. Ik had eerst neurontin maar dit hielp niet meer. Toch heb ik nog veel pijn vooral \'s avonds. Ook heb ik de laatste tijd veel last van krampen in mijn rechterarm en been. Weet iemand hier iets voor(homeopatisch), want de huisarts wil hier niets voor geven? En is er iemand die dit leest met de ziekte syringomyelie? groetjes Rachel


lees net je bericht. Ik zie deze side pas voor het eerst vandaag. Heb ook syringomyelie en ze hebben mij in sept.`06 geopereerd d.m.v. een drain te plaatsen op niveau T8. Nu heb ik een soort tandartsbeen (verdoofd) en loop buiten met een rollator en krukken. Geen gevoel meer links vanaf mijn navel. De ene arts zegt het gevoel kan nog terug komen deander zegt als je na 4 mnd. nog niets voelt dam komt er ook niets meer. Ik ben een heleboel leuke dingen kwijt en zit in een enorme dip. Hoe gaat het nu met jou?

label.Geplaatst op 2007-02-06 16:16:46

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren