© 2024 solvo B.V.

Tintelen in het gezicht!

Ik heb al geruime tijd last van tintelingen in het gezicht ,net alsof er stroom loopt en warm word. in de buurt van mijn rechter oog (hoek) dit straalt dan soms uit naar mijn voorhooft en bovenzijde van mijn hooft! Heb ook last van zeer zware armen soms,helaas (gelukkig) de neuroloog kan niets vinden maar ik heb het idee dat het erger word ? Wie heeft er tips?


Laat voor de zekerheid je vitamine B12-spiegel van het bloed meten. Kan via de huisarts. Vraag de waarde en vergelijk eventueel met onderstaande site: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Henk

label.Geplaatst op 2004-02-23 14:39:59

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren