© 2024 solvo B.V.

Tintelend gevoel arm en been

Al 4 jaar heb ik regelmatig last van een tintelend/doof gevoel on mijn linkerarm en hand. Zelf denk ik dat het vanuit mijn schouder komt(daar zit een zeer plek). Soms heb ik er echter weken geen last van. (bij stress wel). Na spier/zenuw onderzoek bij neuroloog echter niets gevonden. Nu heb ik dat zelfde gevoel echter ook in linkerbeen, en al zeker een half jaar pijn in voet. Vandaag bij orthopeed geweest maar kan niks vinden en heeft mij weer doorgestuurd naar neuroloog voor zo\'n zelfde onderzoek maar nu van het been. Omdat er 4 jaar geleden niets uit dat onderzoek van arm kwam zie ik hier ook geen heil in. Herkend iemand deze klachten? graag hoor ik er wat van. groeten,Mo


Zoek op het internet op de ziekte van Addison-Biermer. Zou de oorzaak kunnen zijn.

label.Geplaatst op 2005-06-01 14:49:14


hallo Mo68, Ik wil je niet bang maken, maar ik ben net thuis uit het ziekenhuis na een herseninfarct. (CVA) Het begon bij mij ongeveer anderhalf jaar geleden ook met tintelingen in de vingertoppen, en daarna in de arm. daarna ook een zwaar gevoel in de L-arm. Ook op de wreef van de voet was het net, alsof er een doek omheen zat. tot voor 2 weken terug, toen ik niet lekker werd tijdens het sporten. Heb daarna nog een paar aanvallen gehad. (da's een heel verhal bla,bla,bla wil ik je besparen) Ben inmiddels al weer aardig opgeknapt, maar moet voortaan wel 6 pillen per dag nemen. laat eens een CT of MRI van je hersenen maken. Ik had een vernauwing in de rechter helft, wat resulteerd in verlamming (en die tintellingen) aan de linkerkant van je lijf. suc6 René

label.Geplaatst op 2005-09-09 09:39:11

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren