© 2024 solvo B.V.

Tintelende handen en pijnlijke polsen

Ik ben een vrouw van 26. Ik heb al een tijd RSI klachten, daar heb ik al diverse therapien voor gehad en kan ik het nu goed onder controle houden, ik weet duidelijk waar mijn grenzen liggen.Nu heb ik sinds een week vage klachten aan beide handen. Mijn polsen doen zeer en ook heb ik last dat de bovenkant van mijn handen tintelen, alsof ze geslapen hebben. Verder heb ik, voor zover ik weet, geen krachtverlies. De klachten heb ik de ene dag erger dan de andere dag...... Weet iemand wat die zou kunnen zijn? Ik heb wat gelezen over het carpaal tunnel syndroom, maar ik neem aan dat ik daar nog te jong voor ben. Groetjes Bec


het lijkt op het carpaal tunnel syndroom???

label.Geplaatst op 2004-12-26 13:37:13


Het kan het carpaaltunnelsyndroom zijn en daar ben je echt niet te jong voor, ik was 29 toen het begon. Naar de huisarts dus.

label.Geplaatst op 2004-12-27 16:16:34

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren