© 2024 solvo B.V.

Tinteling/ doof gevoel

Sinds enige weken heb ik een tintelend en doof gevoel in mijn bovenbeen (buitenkant). Het komt nu steeds vaker terug. Kan wel gewoon lopen en heb er geen pijn aan. Of ik nu zit, loop, lig....het maakt niet uit. Het komt en het gaat op de meest rare momenten. Ben wel rugpatient maar of het daar iets mee te maken heeft.....Beknelde zenuw...ik heb geen idee.... Zijn er mensen die dit ook hebben. Enig idee wat het kan zijn??


Kan inderdaad een beknelde zenuw zijn, zelfs een overschot aan vitamine B of vitamine E. Een neuroloog kan je vast verder helpen... Succes!

label.Geplaatst op 2007-01-21 22:57:22


zie bericht zoete 3-6 -07. Hier zou het weleens mee te maken kunnen hebben.

label.Geplaatst op 2007-08-03 10:45:33

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren