© 2024 solvo B.V.

Tintelingen hoofd nek rug

Ik heb al een tijdje last van allerlei tintelingen. Hoofd,nek, schouders, rug en onderrug zijn het ergst. Ik ben gekraakt, fysio, haptonoom en allerlei medicijnen. Ik ben ten einde raad. Soms heb ik uitvalsverschijnselen in de knie. Het fijnst is om te liggen in een bepaalde houding maar dan pieker je weer. Ik word er dol van. Ook transpireer ik, maar alleen hoofd en haren. En steenkoude voeten, ik kan haast niet warm worden alleen als ik in een bepaalde houding lig wat niet eens zo eenvoudig is. Ik word op dit moment behandeld met antidepresiva en slaaptabletten. Veel helpt het niet. Ook heb ik een te langzame schildklier. Ik slik daar medicijnen voor. Misschien herkent iemand een of meerdere klachten . Laat het me weten want ik ben radeloos!


Het lijkt me verstandig om de vitamine B12-waarde van het bloed te laten testen. Geeft ongeveer deze verschijnselen en komt bovendien vaker voor bij mensen met een te trage schildklier. Het lichaam kan dan deze vitamine dan niet meer goed opnemen. Vergelijk de waarde met die op onderstaand site. Kijk voor de zekerheid eens op deze site: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Henk

label.Geplaatst op 2005-02-10 18:11:35

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren