© 2024 solvo B.V.

Toenemende zenuwtics

Waarschijnlijk zorgen maken om niets, maar toch maar eens vragen... Ik heb last van een toenemend aantal zenuwtics. Het begon in mijn ooglid, wat nu al 3 weken met wisselende intensiteit plaatsvindt. Nu heb ik het sinds een paar dagen ook regelmatig in mijn kuiten en mijn zij. Stress lijkt me in mijn geval niet waarschijnlijk, dit is in ieder geval zeker niet toegenomen de laatste weken. Ook slaap ik voldoende en voel ik met niet erg vermoeid. Heeft iemand een tip voor mij om dit te verhelpen of wat ik hiermee moet doen? Alvast heel erg bedankt voor de reactie!


ik heb sinds een half jaar myasthenia gravis. het half jaar daarvoor had ik ook constant last van een tikkend ooglid. nu heb ik getik in mijn andere ooglid, en door de mg een ptosis(parese oogleden).

label.Geplaatst op 2005-02-22 19:29:23

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren