© 2024 solvo B.V.

Veelste vergeetachtig,

beste mensen ik ben 28 jaar en heb ontzetttend last van dingen vergeten echter ik begin me daar een beetje zorgen om temaken,is daar nu een oplossing voor of moet ik het accepteren.


vergeetachtigheid komt vaker voor bij jonge mensen, meestal is de oorzaak drukte, moeheid, te veel bezigheden. Misschien dat je het herkent. Rustiger aandoen en rust helpen een heleboel. Succes, martine

label.Geplaatst op 2006-09-21 21:08:32


Hoi Dirk-Jan, Ik weet niet hoe het op dit ogenblik met je gaat. En vooral je vergeetachtigheid. ben je er al mee naar een huisarts geweest (ik weet niet hoe ongerust je hierover bent.? Heb je toevallig bij jezelf gemerkt, dat je een ander karakter hebt gekregen, vroeger stil was en nu heel extavert, ... Of dat mensen anders op je reageren? Groetjes, martine

label.Geplaatst op 2006-11-12 22:49:42

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren