© 2024 solvo B.V.

Verlamming

het is nu 21 januari en ben nog steeds geen stap verder .ik kan zonder krukken niet meer buiten lopen ,maar moet 8 maart naar het UMC in utrecht omdat ik in amersfoort uitbehandeld ben en daar beginnen ze weer met onderzoeken,maar heeft iemand er ervaring mee als ik in een ander ziekenhuis het weer aan kaart over die ruggeprik bij de operatie van een cyste of er dan wel wordt geluisterd of ook niet ,graag hoor ik iedere reactie positief of negatief. dank je wel


als je in het andere ziekenhuis komt zullen ze daar je klachten in kaart brengen. je moet dan natuurlijk vertellen welke klachten je hebt en wanneer die begonnen zijn. je kunt daarbij ook vertellen dat je het idee hebt dat het door de ruggenprik is gekomen. als ik het goed begrijp is het gekomen na de operatie aan de cyste onder in de rug en heb je toen een ruggeprik gehad voor de operatie. het kan denk ik van bijde komen of iets geraakt bij de ruggeprik of tijdens de operatie iets beschadigd. dit kan gebeuren maar ze moeten dan niet eromheen praten. bij elke operatie zijn risicos en kan er iets beschadigd raken. het hoeft natuurlijk niet zo te zijn in jou geval, maar als ze zeggen dat het niet kan zou het bijvoorbeeld erg helpen als ze dat proberen uit te leggen. ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt. sterkte

label.Geplaatst op 2006-01-22 14:15:47


ben het met Rings eens, eventueel kun je het eens navragen bij Rechtsbijstand, succes hoor!

label.Geplaatst op 2006-01-22 22:35:53

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren