© 2024 solvo B.V.

Vermoeide benen

Na mijn hersteloperatie van mijn tijdelijke stoma krijg ik in toenemende mate grote vermoeidheid in mijn benen met tintelingen en vaak zelfs gevoelloosheid. Zodra ik ga zitten of liggen kan ik na een poosje weer met mijn wandelstok lopen, maar ook dat is na 100 meter niet meer mogelijk. Vreemd is dat ik helemaal geen pijn heb en nu heeft de arts mij Lyrica voorgeschreven. Ik weet niet of dit werkt maar misschien heeft iemand hetzelfde probleem. Kortom geen pijn maar steeds weer grote vermoeidheid in de benen. Heeft iemand hetzelfde probleem en mogelijk een suggestie voor een oplossing?


Hoi Janna Misschien een beetje late reactie maar ik hoop dat je dit berichtje nog krijgt of dat je er wat aan hebt, Ik heb ook last van vermoeide benen. Het is soms alsof je een marathon hebt gelopen. vreselijk. Heb je vitamine b12 als eens laten testen, bij mij bleek het geval dat ik een ernstig tekort had die deze klacht veroorzaakt (en nog wat andere klachten). Alleen heb ik geen stoma maar herken wel de klacht. B12 tekort en darm problemen of na een operatie aan darm/buik kan ook een tekort veroorzaken. Kijk anders ook even op www.stichtingb12tekort.nl Groetjes Paula

label.Geplaatst op 2007-07-18 23:18:52

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren