© 2024 solvo B.V.

Vraagje over lopen na operatie hernia

hoi ik wordt over 3 weken geholpen aan mijn hernia de arts zegt dat ik rustig mag lopen als ik thuis ben. wat ik vergeten ben te vragen is mag ik voor 10 min mijn hond uit laten, het veld waar hij mag ontlasten is 200 meter van mijn huis ik begrijp dat ik geen lange wandelingen mag maken maar mag een poep en plas rondje wel ?


Ik denk dat je wel moet uitkijken met je hond aan de lijn dat hij niet trekt.Dat lijkt me niet zo lekker voor je rug.Gaat ws wel met lopen,10 minuten is niet lang.Maar ik zou gewoon de arts even bellen om dit te vragen.Dan weet je het zeker en kun je nog wat regelen voor als het niet mag.. succes in ieder geval

label.Geplaatst op 2006-07-16 10:03:52


Hallo, Je lichaam geeft zelf wel aan hoe ver je kunt lopen.Wat je niet moet vergeten(is mezelf overkomen)het stuk wat je op de heenweg loopt zal je ook weer terug moeten lopen.In het begin kon ik in ieder geval de tien minuten nog niet volmaken.Luister goed naar je lijf en forceer niet. Gr Kess

label.Geplaatst op 2006-10-02 13:34:02


Nog even aansluiten bij nurse...met de hond lopen zou ik zeker niet doen.

label.Geplaatst op 2006-10-02 13:36:13

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren