© 2024 solvo B.V.

Vraagje

Hallo, Ik heb sinds 3 maanden lage rugpijn wat uitstraalt naar mijn linkerbeen. De 1ste week kon ik amper lopen, na de 3de week leek het allemaal weg te zijn. Nu 2 weken geleden heb ik weer 1 week haast niet kunnen lopen, inmiddels loop ik weer beter. Alleen zitten is erg vervelend. Ook af en toe heb ik een raar dof gevoel in mijn linkervoet. Heb 2 1/2 maand fhysio gehad totaal, hier werd wel verteld dat mijn bekken scheef staan. (verder heb ik slechte kruisbanden, en me kraakbeen is slecht, dit komt door sporten en diversen valpartijen met de fiets, dit is rechts) Ik kan er opzich wel redelijk mee omgaan, ik weet wat ik wel en niet kan doen, en werk ook 1/2 dagen. Wanneer ik wakker wordt kom ik haast mijn bed niet uit, me sokken krijg ik op een zelf bedachte manier aan, naar de wc gaan, fietsen, hoesten, zitten, autorijden etc. zijn pijnlijke dingen. Ik weet niet of het ook van belang is dat mijn linkerhand ook vaak geen gevoel meer heeft. Ik kan pas over 2 1/2 week naar een neuroloog. (omdat ik nog kan lopen/liggen/zitten ben ik geen voorrang persoon) Heeft iemand een suggestie waar ik meer info kan vinden, of tips, opmerkingen.


Kan zijn dat er ergens een spier/zenuw bekneld zit. Beste is gewoon om af te wachten tot na de neuroloog. Of hier terug komen om te kijken of andere mensen reageren.

label.Geplaatst op 2006-06-23 07:57:21

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren