© 2024 solvo B.V.

Waar is toos

hallo toos hoe is het afgelopen je moest toch naar de neuroloog voor je handen in september wat hebben ze gedaan met je handen ????ben benieuwd want ik heb ook wel eens last van een dood gevoel in myn vingers


Beste buddy en Toos, Mijn zus heeft rond dezelfde periode ook dergelijke symptomen gehad. Na een aantal scans bleek ze een hersenletsel te hebben. Na een tweetal maanden en twee hersenbiopsies zijn ze er nog steeds niet uit wat ze nu juist heeft. (tumor/infectie...) Ik hoop dat jullie er beter als haar vanaf zijn, want haar situatie wordt als levensgevaarlijk beschouwd. Gelieve iets te laten weten, (antonio_strangio@yahoo.com) Groetjes, AA

label.Geplaatst op 2005-01-23 16:22:06

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren