© 2024 solvo B.V.

Wegrakingen

Hallo allemaal. Ik heb sinds september de diagnose aangezichtspijn en na lang zoeken blijkt de zenuwpijn in mijn gezicht te komen uit een zenuw van de nek die eindigt vlak onder mijn gezicht. In januari dit jaar viel ik plots flauw, zonder enige aanleiding. Diezelfde avond nogmaals en uiteindelijk ben ik gestopt met tellen bij 50 keer wegraken. De wegrakingen zijn van korte duur. Het is net of ik een mariorettepoppetje ben waarvan de begeleider de touwtjes even loslaat en weer oppakt. Ik ben nooit langer weg dan een 20 seconden. Dus echt flauwvallen is het niet. Ik heb er geen last van gehad van eind februari tot begin april en nu zijn ze weer terug. Soms gebeurt het dat ik 3 á 4 keer per dag neerga, soms ook dagen helemaal niet. Wat mij opvalt is dat ik mij sloom, moe en slaperig voel. In januari heb ik een spoed EEG gehad en ook een ECG, maar uit beide is niks uitgekomen. (zochten naar epilepsie, slaapziekte, hartritmestoornissen etc) heeft iemand hier ervaringen mee?? Groetjes Lytha


Hoi hoi Ik heb zelf ook ervaring met wegrakingen. Ik heb vanaf mijn geboorte een hydrocephalus en daardoor last van wegrakingen. ..... groetjes Tineke

label.Geplaatst op 2006-01-06 20:28:08

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren