© 2024 solvo B.V.

Whiplash

Beste mensen, mijn vriendin heeft al meer dan 2 jaar geleden een auto ongeluk gehad. Sinsdien heeft ze flink last van hoofdpijn en spierpijn rond haar nek. Ze heeft al fysio gehad maar dat hielp niet meer. Nu probeert ze al enige tijd Chiropractie. Ook dit begint steeds minder effectief te zijn. De klachten komen weer steeds vaker. Mijn vraag: Kan een Neuroloog haar helpen om iets aan de klachten te doen? Bvd. D. Hilkens


zelf had ik een whiplash zonder dat ik het wist mijn schouders waren wel altijd moe maar ik ben nogal een bezige bij dus gaf daar de schuld aan .maar ik ben een keer voor iets anders bij een magnetiseur geweest en binnen tien minuten waren al mijn klachten verdwenen en zijn ook niet meer terug gekomen misschien een idee voor uw vriendin veel succes

label.Geplaatst op 2005-11-05 22:33:59


Hoi, Mijn dochter heeft meer als twee jaar een whiplash, ze is aan het revalideren en als dat niet help, wat nu al blijkt gaat ze naar de spine and joint centrum als laaste red middel. Ze is naar twee fysio,s geweest en de tweede doet bindweefselmassage dat wel enigzins helpt. Zij heeft een TENS dat ook help.

label.Geplaatst op 2005-12-10 19:54:07

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren