© 2024 solvo B.V.

Whiplash

Hallo mensen, Het is nu 6,5 week geleden dat ik een whiplash heb opgelopen. Ik ben nu 3 weken onder behandeling bij een fysiotherapeut, maar mijn lijf gaat alleen maar meer protesteren. Alleen druk op mijn schedel is minder. Verder slik ik brufen 600 tegen pijn. Nu heb ik de afgelopen paar weken last van verhoging. Ik werd zaterdag wakker en mijn hele lijf deed zeer... en mijn handen voelden doof en vingers deden zeer. Ik moest die dag weg en heb mezelf bij elkaar geraapt en ben gegaan. Ik kan mijn nek redelijk normaal bewegen en rond 5 uur draaide ik mijn nek om om naar iemand achter me te kijken en toen deed me nek heel zeer en viel mijn gehoor voor het grootste gedeelte weg. Kort daarna werd ik licht in mijn hoofd en dit hield ongeveer 2 minuten aan. Daarna was ik helemaal beroerd en kon niet meer stilzitten. Ik was dus blij om naar huis te gaan. Thuis aangekomen ben ik meteen plat gegaan met brufen en had 39*C graden koorts. NU heb ik de fysio al gebeld, die hebben overlegd en hebben me geadviseerd contact op te nemen met huisarts, maar deze kan ik nu niet bereiken, en heb ook absoluut geen goed gevoel bij hem. Wel ga ik morgen weer proberen afspraak te krijgen. Herkent iemand mijn klachten? OF heeft iemand hier verstand van en heeft tips? Laat mij deze svp weten. Groeten Ellen

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren