© 2024 solvo B.V.

Wie herkent deze klachten? (nekhernia)

Ik heb nu een aantal maanden last van een beknellende pijn in de rechter bovenarm, wat uitstraalt naar mijn hand. Soms voel ik ook de pijn in mijn schouder en/of nek. En word elke ochtend wakker met pijn in mijn rug... Omdat ik fibromyalgie en Tietze heb dacht ik eerst dat het hier van kwam maar volgens de reumatoloog kwam deze beknellende pijn niet daar vandaan en denkt hij in eerste instantie aan een nekhernia. Ik heb inmiddels een verwijskaart gevraagd voor de neuroloog maar moet nog 2 weken wachten Nu heb ik sinds 1½ week krachtverlies in de vingers (de fijne motoriek kan ik niet uitvoeren)of ineens het gevoel dat ik het middelste deel van mijn arm niet meer voel (vooral na het slapen). Tintelingen(voelt als een soort van stroomstootjes) heb ik nog maar af en toe. Daarnaast heb ik soms pijn in mijn rechterlies wat door mijn hele been uitstraalt en heb dus het idee dat dit ermee te maken kan hebben. Maar is dat ook zo? Aangezien ik niet heel veel kan vinden over de symptomen van een nekhernia wil ik graag weten of dit er allemaal bij hoort?? Iemand er dus bekend mee? Liefs Sabrina

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren