© 2024 solvo B.V.

Wie kan me helpen???

Hallo, ik ben een meisje van 16 jaar en heb ongeveer 5 migraine aanvallen in de week en loop bij de neuroloog. Ik heb al allerlij medicijnen geprobeerd maar niet helpt(depakine, propanolol, Topamax, lisinopril en nog meer). Ik wordt er zo moe van en ik heb ook het idee dat de neuroloog het ook niet precies weet. Heeft iemand misschien tips voor mij wat ik een keer kan proberen of kan gaan doen want ik word hier echt heel erg moe van. Mijn leven word er nu gewoon door beheerst en ik red het ook niet meer met school. Groetjes Jaz


hoi, ik weet niet of ik je kan helpen, want ik weet niet of je de oorzaak weet van je migraine aanvallen, maar een vriendin van mij die krijgt migraineaanvallen als ze suiker eet. nu heeft ze een suikerarm dieet (ze neemt zo weinig mogelijk suiker) en daardoor heeft ze n stuk minder migraine aanvallen. ik weet niet of je dr wat aan heb, maar iig succes en sterkte! sandra

label.Geplaatst op 2004-10-12 21:08:12


Heb je al imigran gebruikt, dit helpt bij mij erg goed

label.Geplaatst op 2004-11-05 22:42:38


heb je al eens goed opgelet wat je eet ,dat kan er heel veel mee te maken hebben als ik leverworst eet op mijn nuchtere maag heb ik zeker migraine dus het is het proberen waard toch desnoods hou jee een poosje bij wat je eet en wanneer je hoofdpijn krijgt succes

label.Geplaatst op 2005-11-05 22:44:34

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren