© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij helpen???

Sinds November 2007 voel ik meteen onder het borstbeen en dan een klein stukje naar rechts een verdikking. Sinds 5 weken heb ik het gevoel alsof er aan de rechterkant een hele strakke band steeds vaster getrokken word,vanaf het borstbeen langs de rechterribbenboog zo naar de rug. Ik heb al de volgende onderzoeken gehad doch deze wezen niks uit, ct scan van de organen,mri van de wervelkolom,bloedonderzoek(ijzertekort)rontgen van de wervelkolom. Af en toe klap ik letterlijk in elkaar van de pijn,ook heb ik krachtverlies in de rechterhand,verder lopen als 30 meter gaat niet meer, dan word de pijn te hevig, ik ben 36 jaar en heb een zoontje van 5,ik heb diclofinac zetpillen 100 mg en daarbij nog telkens 2 paracetamols,wie herkent dit probleem,en wie weet raad,ik ben radeloos, ik heb gehoord dat er in sittard een zeer goede neurloog is dokter huppertz, wie heeft hier ervaring mee, ik word van het kastje naar de muur gestuurd in atrium heerlen, ben al bij interne geweest, gyneacologie, en neurologie,tot nu toe geen oplossing terwijl ik bijna niks meer kan. Ik hoop wat te mogen horen.Groetjes.......


Ik kan je helaas niet helpen. Vraag me wel af hoe het ondertussen met je gaat....

label.Geplaatst op 2008-06-21 23:48:06

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren