© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij verder helpen, heb vreselijke nek en rugklachten

Hoi, Misschien dat er iemand is die verstand heeft van het volgende..ben bij de neuroloog geweest, er is een MRI gemaakt daar kwam het volgende uit : uitgebreide degeneratieve en standsafwijkingen passend bij een langer bestaand discuslijden op C5-C6 en wat minder op C4-C5. Aan de linker zijde mogelijk wortelcompromitering door een combinatie van degeneratieve botapposities en tussen- liggend discusmateriaal op C3-C4 en C4-C5. Klinkt leuk maar ik verga van de pijn en ben gewoon weer naar huis gestuurd met een pijnstiller VIOXX daar moet ik het dan maar mee doen. Dat is dan mijn vraag. Yvonne


Hoi Yvonne, Als ik jouw verhaal zo lees, snap ik niet dat ze je simpelweg met een pijnstiller naar huis hebben laten gaan. Wellicht is een second opinion een optie. Dit is gewoon via de huisarts aan te vragen. Je zou ook wellicht een gesprek met je huisarts kunnen aangaan en hem/haar advies vragen. Ik wens je ontzettend veel sterkte en succes. Mirjam

label.Geplaatst op 2004-02-15 22:36:26


hoi Yvonne, kwam sinds pas op dit forum 'zoeken'. vroeg me af hoe 't intussen met je ging; heb nl.ongeveer dezelfde klachten. ook pijnstillers, maar de pijn wordt steeds brandender en zeurderiger van karakter. Ook wordt de liquorruimte(vochtomhulsel rondom ruggenmerg) op die plekken gedeeltelijk opgeheven. De pijn is ondraaglijk. misschien tot schrijfs. sterkte Jaëljah

label.Geplaatst op 2007-03-07 18:40:49


Hallo ;yvonne Het verwonderd mij niet dat je dit alles mee maakt. Ik heb een paar berichten gelezen en ik zie dat velen van de mensen op het forum ,gebruik gemaakt hebben van onderzoek onder een scan . bij mij is het zelfde diagnose gesteld vanuit foto\"S en uitwendige onderzoek ,mijn huisarts weigerd mij door te verwijzen voor een mri-scan. Ik verga van de pijn maar moet het maar met pijn stillers doen.de groeten ;jimy

label.Geplaatst op 2004-04-21 11:44:53

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren