© 2024 solvo B.V.

Zenuwbeschadiging na qavain operati pols, veel pijn

Wie, o wie kan mij helpen. Ik ben een vrouw van 38, ik ben nu anderhalf jaar geleden voor de 2e keer geopereerd aan een qarvain aan mijn rechterpols. Na de operatie voelde het al niet goed, was erg dik, en tintelde en erg warm. Zou weggaan zij de arts in het waterlandziekenhuis( purmerend) Maar nu 18 maanden verder heb ik pijn in mijn pols dat trekt naar mijn bovenarm en nek, het wordt als maar erger. Loop nu bij de pijnbestrijding in het rode kruisziekenhuis, maar ook daar kunnen ze niet veel doen. De pijn is echt enorm, slik dag in dag uit medicijnen, die eigenlijk niet helpen. Is er misschien iemand die mij kan helpen. bedankt nicky1

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren