© 2024 solvo B.V.

Zenuwpijn vanuit de nek, nu aan de andere kant....help...

Hallo, anderhalf jaar geleden had ik klachten vanuit mijn nek wervel, uitstralend naar mijn linker hand. Ik had in die tijd veel stress en dacht, samen met mijn neuroloog dat deze klachten, na een MRI van voorbijgaande aard zouden zijn. Er was aan de linkerkant wel een uitstuplje te zien, maar na verloop van tijd verdwenen de klachten. MAAR NU! aan de andere kant, rechter wervel in de nek, rammende pijn, stralend naar de pols en nu twee maanden verder loop ik met mijn hoofd scheef. Fysio, Chiropr.,halen niks uit en ik ben met mijn 36 jaar ten einde raad. Ik slik Diclofenac, Tramadol en het haalt niks, maar dan ook niks uit.... ben ten einde raad...


Ik herken deze symptomen... Ook die van de scheefstand van je hoofd en de wisseling van de klachten van de linkerkant nu naar de rechter kant. Misschien is het een goed idee om de huisarts te vragen je nu door te verwijzen naar een neuroloog of neurochirurg. Je kunt maar beter weten, wat het is of dat het misschien niets is, dan dat je later met gevolgen zit, die niet meer terug te draaien zijn! Geloof me... daar word je zeker niet vrolijk van! Veel sterkte in elk geval, want ook al komt er misschien niets uit de onderzoeken... met die wetenschap...\"er is niets aan de hand\"... gaan de klachten meestal niet weg. Je kunt dan altijd nog gaan voor een second opinion, maar nu eerst maar eens de eerste! Skye

label.Geplaatst op 2007-04-12 15:59:16


Misschien een osteopaat raadplegen,die gaan net iets verder dan een fysiotherapeut met het manipuleren en rechtzetten van wervels ed. Succes

label.Geplaatst op 2007-04-12 21:50:27


Hallo George, Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu met je gaat!? Is er al sprake van een positieve ontwikkeling is? Een hartelijke meelevende groet van mij, Skye

label.Geplaatst op 2007-05-17 13:48:41


HI, toen ik op de neurochirurgie lag was mijn mede kamer genote opgenomen voor haar halsrib die werd verkort en ze had ook zulke klachten misschien is het hetzelfde enne..als je halsrib intikt in Google dan lees het eerste verhaal maar eens, dat is hopelijk ondersteunend, wens je veel sterkte toe en echt op naar de neuroloog en liefst een stafarts en geen ass.arts in dit geval.

label.Geplaatst op 2007-05-28 23:20:12


Hoi Jedda en natuurlijk ook George, Ik ben even in verwarring, maar is jouw bericht Jedda bedoeld voor mij of toch voor George? Bij mij is er inderdaad onlangs ook nog onderzoek gedaan of mijn klachten zouden kunnen worden veroorzaakt door een extra rib, vastgegroeid aan de zevende halswervel, maar dat was NIET het geval! Maar goed dat je ons er even op attent maakt, hoor! George zal waarschijnlijk wel voor zichzelf reageren... Groetjes, Skye

label.Geplaatst op 2007-05-29 00:02:22


hoi ,als ik jou was zou ik doormiddel van een pijnpolie in overleg met je arts pijn bestrijding overwegen ,ook is mijn ervaring dat je niet alles in een mri kan zien ,in de pijnpolie is het mogelijk door de uitslag van mri ,dan is bekend waar je het ongeveer moet zoeken ,mijn ervaring dat aanwijzen van de pijn ,ZELF,een betere indicatie is .Maar soms lopen pijnen door elkaar en weet je het niet meer ,op de pijn polie geven ze een injectie en kunnen ze voor even een zenuw lamleggen ,op deze manier zijn ze er bij mij achtergekomen waar de beknelling zat ik heb het nu over mijn rug ik had rechts 3 hernia s ver weg en kreeg een blokje in mijn rug ,om te proberen mijn linker hernia vanzelf door oefeningen te laten genezen ,ik ben nu herstellende van die operatie 7 weken ,echter in mijn nek zit scheefstand en ook een hernia als alles goed blijft gaan overweeg ik om dat ook via de pijnpolie een duidelijke indicatie te krijgen ,dat ik een vernauwing heb weet ik en nu ik moet oefenen voor mijn rug doe ik ook therapie voor mijn nek ,ik heb tintelingen in het hoofd soms prikkelingen in de armen .Spanning en stress verergert maar kan niet de oorzaak zijn .Sterkte en laat nog iets van je horen

label.Geplaatst op 2007-08-08 23:19:08

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren