© 2024 solvo B.V.

26 jaar en prostaatkanker

Is het mogelijk dat je al op je 26 ste prostaatkanker hebt? Als ik alles wat ik gehoord en gelezen heb geloof dan is dat absoluut niet mogelijk, maar ik wil graag bevestiging. Alvast bedankt.


Ik zie eerlijk gezegt niet zo goed in waarom dit niet zal kunnen eigenlijk Een jonge vrouw kan ook baarmoederhalskanker krijgen ! Als je het voor de volle 100% wilt weten moet je eens gaan naar www.kanker.nl misschien dat zei je antwoordt kunnen geven Maar nogmaals ik zie niet in waarom dat niet zal kunnen

label.Geplaatst op 2003-08-25 17:32:44


op iedere regel, zijn uitzonderingen. Er zijn ook meiden van 15 die borstkanker krijgen. Er zijn ook mannen die borstkanker krijgen. Dus de kans is wel kleiner, en je hoort bij de uitzonderingen als het zo is. Maar het kan wel degelijk, gr. M

label.Geplaatst op 2003-08-27 14:11:15


Het is inderdaad helaas mogelijk om al op jonge leeftijd prostaatkanker te hebben. Het kan zo zijn dat het dan in de familie ritselt van de tumoren. Waarschijnlijk betreft het dan een bepaalde genetische voorbeschikking om al op zo'n jonge leeftijd dit te krijgen.

label.Geplaatst op 2003-09-10 17:16:16


Ja, in mijn familie had ook iedereen kanker, en mijn dochter had bloedkanker toen ze 8 maanden was, en met 10 maanden stierf ze. Wie heeft daar nou van gehoord, een baby met bloedkanker? Maar het ritselt bij mij idd van de kankers. Dus waarom zou prostaatkanker niet kunnen? Mijn pa heeft het ook, en het schijnt erfelijk te zijn, dus mijn broers en zonen kunnen het ook krijgen.

label.Geplaatst op 2004-06-30 10:24:12

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren