© 2024 solvo B.V.

Baarmoederhalskanker en vaccin

Beste lezers, wij zijn 3 leerlingen van het DaVinci College uit Leiden. Wij zitten nu in 6vwo en moeten een profielwerkstuk maken. Wij hebben als onderwerp het vaccin tegen baarmoederhalskanker gekozen. Eén onderdeel van dat profielwerkstuk is een maatschappelijk onderzoek. Wij willen daarom graag wat meningen en verhalen lezen over het vaccin en/of baarmoederhalskanker. Misschien bent u wel een van die vrouwen die ervaring heeft met baarmoederhalskanker. Misschien zit u nog te twijfelen over het vaccin of bent u er fel tegen. Wij staan open voor alle reacties, dus ook van familieleden en vrienden! Wij hopen op veel reacties en willen u alvast bedanken. Groetjes, Rosa, Marjolein en Josette. DaVinci College, Leiden.


Hallo dames, aangezien een goede vriend met zijn team een DNA-test heeft ontwikkeld om baarmoederhalskanker vroeg te ontdekken, ben ik meer dan normaal geïnteresseerd in het onderwerp en heb ik veel (kranten)artikelen over baarmoederhalskanker en de vaccinatie ertegen. Ik wil alles met plezier voor jullie op een CD-rom zetten, maar dan moeten jullie mij even mailen waar het heen moet. (Ik woon in Voorschoten, dus komen halen mag ook) Ik hoop dat de redactie mijn e-mailadres aan jullie door wil geven. Caja

label.Geplaatst op 2008-09-25 22:06:15


Hallo, Fantastisch! Precies wat we zoeken. Mailen is inderdaad wat makkelijk. We horen graag van u! Marjolein, Josette, Rosa

label.Geplaatst op 2008-09-29 16:20:38


Dames, ik de CD-rom klaarliggen, maar ik ben niet helderziende. Geef 'n e-mailadres of telefoonnummer. Ik heb al 'n mail naar de redactie van Ziekenhuis.nl gestuurd, maar ik weet echt niet hoe ik jullie kan bereiken;ik kan toch moeilijk het Da Vinci College gaan bellen. Groeten, Caja

label.Geplaatst op 2008-10-02 23:05:32


Sorry, we dachten inderdaad dat we het van de redactie door zouden krijgen. Rosa's email adres: rosa.allessie@live.nl Ik zet liever mijn telefoonnummer niet zomaar op internet, dus als ik dan een mailtje krijg op dat adres mail ik mijn nummer etc. terug. Alvast heel erg bedankt! Marjolein, Josette, Rosa

label.Geplaatst op 2008-10-03 12:56:24


Kijk ook nog eens op www.oncoline.nl of www.kanker-actueel.nl, succes! Kristl

label.Geplaatst op 2008-10-03 23:43:45


Rosa, op 3 oktber heb ik je 'n e-mail gestuurd met o.a. mijn telefoonnummer. Tot nu toe niets gehoord. 3 oktober gevierd? Laat even horen of jullie nog interesse hebben. Caja

label.Geplaatst op 2008-10-06 17:31:24


Inderdaad nuttige sites! Bedankt voor de tip! Rosa, Josette, Marjolein.

label.Geplaatst op 2008-10-06 17:43:06


Mochten julli nog eens info nodig hebben, ben hulpverlener en ervaringsdeskundige.....

label.Geplaatst op 2008-10-06 19:09:28


Dat zou heel fijn zijn! Is mailen niet makkelijker in dat geval? Mijn emailadres is in ieder geval rosa.allessie@live.nl. Heel erg bedankt voor de reactie. Rosa, Marjolein, Josette.

label.Geplaatst op 2008-10-06 19:52:20


http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Baarmoederhalskanker-vaccineren-of-niet/ http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Verplichte-vaccinatie/ http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Sureline-met-Desiree-Rover/

label.Geplaatst op 2010-08-16 15:33:32


Beste Caja Een vriendin en ik doen ons profielwerkstuk over de vraag: in hoeverre er bij de invoering van de DTP-vaccinatie vergelijkbare protesten waren en weestand was als bij de invoering van het HPV-vaccin in 2009. En wat die protesten dan waren. Wij kwamen dit bericht tegen tijdens het zoeken, en we vroegen ons af of u ook misschien voor ons nuttige informatie heeft. Met vriendelijke groet, Marit en Akelei Klas 5 Het 4e gymnasium

label.Geplaatst op 2012-07-04 14:02:26

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren