© 2024 solvo B.V.

Behandeling die Nederland weigert, leesmij aub...

Nederland is erg kortzichtig, mensonvriendelijk, kapitaalgericht als het om kankerbehandeling gaat. Mijn moeder is in feite uitbehandeld in Nederland. Ze kreeg in 1998 borstkanker, waardoor haar linker borst is geamputeerd. Ze kreeg helemaal geen nabehandeling, dus alleen de operatie. In 2001 bleek dat het uitgezaaid was naar botten. Ze werd 5x bestraald en werd op hormoontherapy overgegaan. In Maart/April dit jaar(2004) kreeg ze chemo's, die weinig zin hadden. De artsen hebben gewoonweg zo'n beetje de hoop opgegeven, dus ze lieten haar eigenlijk stikken. Ze kon helemaal niet bewegen van de pijn. Enigste wat ze kreeg was morfine. Ze lag thuis op een ziekenhuisbed en ik heb 4 maanden haar 24/7 verzorgt, haar aangekleed, haar behoeften laten doen, eten gegeven, ze kon helemaal niet bewegen en douchen kon dus niet, etc. Om het kort te maken: Inmiddels krijgt ze Hyperthermie in combinatie met radiotherapie in Los Angeles. www.vci.org. Geloof het of niet, ze boekt met enorme stappen vooruitgang, haar rolstoel is een sierstuk geworden, want ze kan weer lopen, haar tumormarkers zijn meer dan 2/3 gedaald. Ze is zelfs aangekomen. Ze is een stage 4 patient. Onze artsen werken haar tegen, verzekering werkt haar tegen. Ik weet nu 100% dat ze hier in Nederland geen waarde hechten aan kankerpatiënten, want ze kosten eenmaal geld!!!! De Hypothermie in Nederland wordt alleen toegepast bij baarmoederhalskanker en tumoren in de bekken!!! Weer een bewijs dat Nederland erg zuinig is. Alle (hyperthermie-)artsen die ik gesproken in de laatse maanden, vinden dat we gek zijn. Ze noemen de Valley Cancer Institute een oplichterij. Mensen wordt wakker! Jullie chemo's hebben het niet eens half zo goed gedaan, als www.vci.org. Alstublieft reageer!


Laat ik eerst zeggen dat ik niets af wil doen aan de baat die jouw moeder blijkbaar bij deze "behandeling" heeft. Laat ik vervolgens wat misverstanden die jij aan de kaak stelt uit de wereld helpen. Je stuk zit vol met misplaatste rancune. - dat je moeder geen nabehandeling kreeg kan heel goed kloppen. Er zijn criteria om iemand voor zoiets in aanmerking te laten komen. Dat wil dan niet zeggen dat iedereen ook daadwerkelijk genezen is, d.w.z. geen kanker meer heeft - chemo hoeft lang niet bij iedereen aan te slaan - artsen lieten haar stikken? wat moet een arts verder dan doen als er niets meer te behandelen is? En ze kreeg "alleen maar" morfine. Ken je sterkere pijnstillers? Ik niet. - artsen werken mensen niet tegen, zeker niet als dat tegen het belang van de patient in druist. - je noemt nederland zuinig dat we niet overgaan op de hyperthermie. Heb je enig idee hoe duur chemotherapie is? Nee blijkbaar. Anders had je je gerealiseerd dat chemo veel duurder is dan zo'n "warmtetherapie". Als laatste opmerking: vat dit niet persoonlijk op, zo is dit stukje totaal niet bedoeld. Ik kan er alleen niet tegen als mensen onjuiste informatie of valse hoop wordt aangeboden.

label.Geplaatst op 2004-11-20 00:57:11


Luister ik kan best begrijpen dat je gefrusteerd bent, wat er allemaal met je moeder is gebeurt, het is dan fijn om te horen dat het nu beter met haar gaat.... Maar voor hoelang, zijn de kankercellen opeens allemaal verdwenen??? Denk je nou echt dat je mensen helpt met deze onzin!!! Mensen hebben recht op goede en betrouwbare informatie en niet die kwakzalverij van jou,.... het is niet voor niets dat het in nederland niet wordt toegepast....daar zijn regels en onderzoek voor. En je praat alleen over ca in het bekken en de baarmoederhals. Kanker komt overal in het lichaam voor!! Jij geeft de mensen valse hoop, mensen met kanker zitten al in een diep gat, wat denk je dat jij aanricht met deze onzin!! Stop met deze onzin.!!!

label.Geplaatst op 2004-11-21 04:04:20


Ik weet dat een chemokuur rond de 30.000 euro kan kosten. Dit is zeker geen valse hoop. Haar tumormarkers zijn van 320 naar 114 gedaald en nu zit ze op 70. Noem je dit valse hoop. Je denkt gewoon te conventioneel. De chemo's hebben haar beenmerg uitgeschakeld, dus heeft ze RBC/WBC transfusies nodig. Hij wil niet eens een receptje tekenen, omdat hij verantwoordelijk gehouden kan worden. Dus kom niet met TEGEN de belangen van patienten indruisen. Je klinkt alsof nog geen naaste van je getroffen is. Wordt de wereld niet beter als we elkaar proberen te begrijpen en behandelingsmethoden uitwisselen. Trek het niet persoonlijk aan. Maar neem geen hoop weg van mensen. Mijn moeder is vrijwel kankervrij binnenkort. Terwijl ze botmeta's had, is 2x een botscan genomen, waarop het verschil ZEER duidelijk is. Haar arts is Dr Bicher,M.D. Hij is al 50/60jaar arts en is de grondlegger van Hyperthermia. Hij behandelt patienten al 25 jaar. O.A. Sherly Hamilton, Lance Armstrong en vele anderen zijn daar met success behandeld. Medici zijn te farmaceutisch afhankelijk, je zult wel begrijpen. Leuk je te kennen CO. Mag ik je MAil

label.Geplaatst op 2004-11-20 01:13:07


Wordt de wereld niet beter als we behandelingsmogelijkheden uitwisselen? Absoluut, daar heb je gelijk in. Echter geen onzin-behandelingen zoals deze, waar geen enkel bewijs bestaat voor de werking er van. Overigens had lance armstrong kanker van de zaadbal. Als ik kanker moest krijgen en ik zou er een uit moeten kiezen, dan zou ik zaadbalkanker kiezen. Dit is namelijk een van de best te genezen kankersoorten. Als je er op tijd bij bent, geneest meer dan 90-95%, omdat deze kanker bijzonder goed reageert op chemo, hetgeen lance armstrong ook gehad heeft.

label.Geplaatst op 2004-11-20 10:43:50


Co hoe kan je dit zeggen als ik kanker moest krijgen en ik heb het voor het zeggen. Je krijgt kanker gewoon dat heb je niet voor het ´kiezen´!

label.Geplaatst op 2005-09-27 18:31:58


Co wil daar alleen maar mee zeggen dat dat een heel goed behandelbare kanker is,niets meer en niets minder.

label.Geplaatst op 2005-09-27 20:55:59

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren