© 2024 solvo B.V.

Blaaskanker/COPD

voor mijn opleiding HBO-V moet ik samen met 2 mensen een project schrijven over iemand die geholpen moet worden met blaaskanker die tevens COPD heeft. Is er iemand die met deze combinatie ervaring heeft? Dit ivm de narcose.


jullie zouden bij een ziekenhuis in de buurt kunnen vragen of jullie vragen mogen stellen aan een anesthesist en verpleegkundige op chirurgische/urologische afdeling. misschien kan de patientenvoorlichting ook iets voor jullie betekenen, maar dat licht eraan of het ziekenhuis bij jullie in de buurt daarmee werkt. in een groot ziekenhuis is er vaak een aparte afdeling op de poli die patienten voorlicht voor een operatie. succes

label.Geplaatst op 2005-11-08 18:19:21


Op zoek naar informatie over narcose bij een operatie wegens blaaskanker in de combinatie met COPD kwam ik jouw berichtje tegen. Graag hoor ik wat je hierover evt. aan de weet gekomen bent

label.Geplaatst op 2006-07-05 09:59:20

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren