© 2024 solvo B.V.

Dramkanker

Mijn moeder (76 jaar) is twee jaar geleden geopereerd aan een grote tumor in de dikke darm; er is een deel wegegehaald en een groot deel van de buikwand. Gelukkig waren er geen uitzaaiingen en had ze geen chemo nodig. Bij de controles voelt de arts even aan de buik en zegt dan dat het goed is en tot over een half jaar. Mijn man is overleden aan darmkanker en mijn vader ook; de vraag is hoe kan een arts met alleen voelen constateren of het goed zit? Op een echo zijn gewoonlijk uitzaaingen niet te zien. Hoe weet je nu of alles ok is?


Ik denk dat dit eerder een vraag voor een oncoloog is !! Dus misschien kan je het beter aan een oncoloog stellen deze vraag of eens naar het kwf bellen www.kwf.nl Ik wil je verder heel erg veel sterkte toewensen Groeten Dolphin

label.Geplaatst op 2003-03-10 10:06:49


beste sandra of het goed zit als je darmkanker heb door het voelen aan je buik deze arts zal ik maar snel vervangen ik denk dat hij nog geen eens dierenarts mag zijn ik heb zelf ook darmkanker zit het bij je in de family dan zal ik zeker er op aandringen je dikkendarm met een scopie laten nakijken laat je niet afschepen dat je te jong bent ik ben eigelijk ook nog te jong frits

label.Geplaatst op 2005-11-10 12:12:39

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren