© 2024 solvo B.V.

Gezocht ....

Ik ben op zoek naar mensen die jonger zijn dan 50 die borstkanker hebben of hebben gehad Dit ivm met de leeftijd van het bevolkingsonderzoek naar borstkanker Ik persoonlijk vind dat die leeftijd omlaag moet (het is nu van 50/70 jaar) Wat vinden jullie daarvan ??? Graag jullie meningen hier of naar mijn mailadres : mandywouda1976@lycos.nl Alvast Bedankt Groeten Mandy


omlaag moet wat bedoel je ermee????

label.Geplaatst op 2003-01-30 23:48:58


hai! bij het onderzoek baarmoederhalskanker heb ik het gevraagt waarom die grens zo hoog ligt! kreeg daar geen duidelijk antwoord op maar wel zei ze dat inderdaad de leeftijdgrens te hoog was!!! ze zou meer info daarover opvragen!!! maar dat was vorig jaar november en heb er nog niets over gehoord!!! maar ik weet zeker dat meer vrouwen die mening delen! gr har

label.Geplaatst op 2004-03-10 23:22:35


Heb je mijn eerste bericht goed gelezen ? Ik heb het over de leeftijd van het bevolkingsonderzoek borstkanker dat die leeftijd een heel eind omlaag moet ! Er zijn ontzettend veel vrouwen die borstkanker krijgen als ze nog geen 50 zijn gr.mandy

label.Geplaatst op 2003-01-31 00:30:13


Om jonge vrouwen te screenen heeft weinig zin, jonge vrouwen tot een jaar of vijftig hebben nl veel klierweefsel, het is daarom heel moeilijk om in klierweefsel een tumor te ontdekken. Bij oudere vrouwen gaat het klierweefsel over in vetweefsel en kan een tumor veel eerder opgspoord worden.Vandaar deze leeftijdsgrens.

label.Geplaatst op 2004-06-15 16:08:43


Hoi, ik vind ik dat de leeftijdsgrens omlaag moet. Ik ben dertig en moet nu wel een uitstrijkje maken voor het bevolkingsonderzoek. waarom doen ze dan niet gelijk een oproep in deze leeftijdsgroep naar borstkanker. Je hoort tegewoordig steeds meer dat jongere vrouwen hiermee te maken krijgen. Het schijnt ook dat het krijgen van borstkanker iets te maken kan hebben met pil gebruik. Vroeger slikte nog niet zo heel veel vrouwen de pil,terwijl tegenwoordig bijna iedereen de pil al heel vroeg gaat slikken. van mijn mag die leeftijdsgrens dan ook echt wel omlaag

label.Geplaatst op 2003-02-06 21:23:24

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren