© 2024 solvo B.V.

Gezwel in schildklier

Ik heb een gezwel in de schildklier. Dit is bij toeval ontdekt. Er is een punctie uitgvoerd. De uitslag was niet wat de arts verwacht had. Er zit een ontsteking, maar geen vocht. Veel wittebloedlichamen. Er is gisteren opnieuw een punctie gedaan. Met een groter naald zijn ze dieper het gezwel in gegaan. Ik heb over twee weken de uitslag. Zit vol spanning hiernaar uit te kijken. Heeft iemand ervaring hiermee.


Een vriendin van mij heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt. Gezwel is verwijderd, was niet kwaadaardig. Ieder geval is natuurlijk anders. Daar onzekerheid je grootste vijand is wens ik je veel sterkte bij het wachten op de uitslag. vrgr Kristl

label.Geplaatst op 2006-09-11 22:26:35


10 jaar geleden had ik hetzelfde, een gezwel op mijn schildklier en mijn schildklier werkte veel te snel, ben toen geoppereerd, gezwel en mijn linkse schildklier werd volledig verwijderd, neem nu dagelijks schildklierhormoon in. Gezwel was goedaardig. Heb niks meer last gehad.

label.Geplaatst op 2007-01-22 14:35:42

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren