© 2024 solvo B.V.

Info aub.

hoi allemaal. alvast bedankt voor het reageren. Ik wil graag weten wat de verschijnselen zijn bij borst kanker en long kanker. Ik ben 20 jaar en heb soms last van mijn rechter borst streek. Ik ben ongeveer 3 weken geleden naar de dokter gegaan hiervoor en hij heeft gevoeld en naar mijn longen geluisterd maar zei dat alles goed was.. Het is nu geen constante pijn meer maar gewoon iets wat even op komt zetten. Als ik een hele dag druk bezig ben heb ik nergens last van maar als ik eenmaal thuis ben en relax en nadenk over dingen krijg ik soms last.. ik ben een behoorlijke angsthaas voor erge dingen dus wil graag de verschijnselen van die 2 soorten kanker.. het liefst geen link of internet site.. alvast bedankt. groetjes een bange jongen


Ik denk dat je zelf al een beetje weet waar de klachten vandaan komen...je bent bang,denkt aan bepaalde dingen en voelt dan ook van alles...De huisarts heeft je nagekeken en niks geks ontdekt,probeer dit te geloven en geniet van je leven!

label.Geplaatst op 2007-12-22 14:00:17


klopt het ook dat bijvoorbeeld kanker constant pijn doet?? want bij mij is het maar voor een bepaalde duur. als ik werk heb ik nerges last van. Maar mijn moeder vroeg ook of ik koorts had, wat ik dus niet heb. want als ik weer naar de dokter ga moeten we betalen ofzo dus wil ze dat ik ga als ik echt iets heb.. hoe weet ik zonder te gaan of ik iets heb?? maar goed ik kijk het nog wel even aan dan denk ik..

label.Geplaatst op 2007-12-24 03:10:55


Als je werkt heb je nergens last van...omdat je geen tijd hebt om ergens anders aan te denken dan je werk blijkbaar.Dus als je echt iets (ernstigs) zou hebben zou je er op je werk ook last van hebben... Ga lekker werken ,sporten en ga uit!Je bent pas 20!

label.Geplaatst op 2007-12-24 09:50:39


en toch maak ik me zorgen.. ik pieker er over wat het kan zijn.. spierpijn door fout zitten= ik zit op me bed met me laptop op me schoot dus niet echt een goede houdingm of dan denk ik weer dat het stress is.. ik weet het allemaal niet.. vandaar de vraag wat de symptomen zijn van die kanker enzo.

label.Geplaatst op 2007-12-25 01:49:08


De dingen die je opnoemt zelf zouden inderdaad heel goed een oorzaak kunnen zijn,die liggen ook veel meer voor de hand dan kanker... Bij longkanker is een van de symptomen hoesten,en bv een fluitend geluid bij de ademhaling.Dat heb je allebei niet..Borstkanker is bij een man niet onmogelijk,maar komt weinig voor,een symptoom daarvan is net als bij vrouwen een knobbeltje en geen pijn... probeer een beetje te relaxen en ga (wat meer) sporten ,das goed voor je.

label.Geplaatst op 2007-12-25 10:51:12


hoi. De pijn is iets minder.. Maar ik ben er achter gekomen ( of iig lijkt me) dat het door het roken komt. Ik ben soort van gestopt maar overdag heb ik vrijwel nergens last van. Misschien ook omdat ik afleiding heb. Maar dan rook ik ook niet. gister avond had ik een sigaret opgestoken en toen ik thuis was had ik last van mijn borstgedeelte. Misschien kan het aan het roken liggen?? bedankt voor je advies :)

label.Geplaatst op 2007-12-29 19:33:48


Zou best kunnen idd.Stoppen met roken is zowiezo beter natuurlijk :-) (ben zelf net een maand gestopt :p)

label.Geplaatst op 2007-12-29 20:09:59


ja ik ga zkr stoppen. Het lijkt me dat de pijn daardoor komt. Zoals vandaag had ik nergens last van. Maar vanavond uit gegaan en nu ik weer thuis ben heb ik pijn. Het lijkt echt dat de pijn er is als ik alleen ben of iig minder afleiding heb :( maandag toch maar de dokter bellen voor een verwijs briefje voor foto`s.. ben wel bang dat het iets ernstigs is.. maar hopen p het beste.

label.Geplaatst op 2007-12-30 01:02:33


hallo, volgens mij kun jij beter naar de dokter gaan met de angsten die je hebt. nurse heeft je steeds antwoorden gegeven en je zegt zelf ook al waar het van kan komen en toch denk je steeds aan kanker. je bent 20 jaar! het is inderdaad wat nurse ook al zei dat je geen last hebt als je werkt zegt genoeg. je krijgt alleen pijn als je eraan gaat denken, je kunt dit zelf in stand houden en verergeren zelf door er steeds mee bezig te zijn. dus geen foto , maar een gesprek voeren met de dokter lijkt mij veel verstandiger. succes en groetjes

label.Geplaatst op 2007-12-31 15:52:37

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren