© 2024 solvo B.V.

Is dit een kankergezwel?

goeiedag, ik doe een gevechtsport waar je een \"cup\" dient te dragen (ter bescherming van uw geslachtsdelen) maar ik heb nu al enkele dagen een verharding op een plaats waar deze cup in aanraking komt met mijn vel namelijk op mijn venusheuvel net boven de penis vroeger was dit een tijdje een onderhuidse bloeding maar sinds kort is dit een verharding geworden (onderhuids) indien ik er met een naald in prik komt er een soort \"pus\" of etter uit is dit gewoon die onderhuidse bloeding die probeert te genezen of kan dit kanker zijn? manifesteert kanker zich wel als pus/etter? dank bij voorbaat, Sjor


Dit is een reactie van je lichaam op het herhaaldelijk in contact komen van de tok en je huid. Als er pus en dergelijke uit komt zou ik niet langer wachten en langs een (sport)arts gaan en dit te laten verzorgen.

label.Geplaatst op 2006-05-29 08:10:12


Sluit me aan bij de vorige 'spreker' Succes!

label.Geplaatst op 2006-06-01 16:10:09


hoi, was 't é.e.a. aan 't zoeken, hopelijk gaat 't beter, maar ik wou toch opmerken dat alleen vrouwen een venusheuvel bezitten? ben 't ter controle ff op wikipedia gaan zoeken, maar 't gaat erom: we weten wat je bedoelt

label.Geplaatst op 2007-11-17 16:53:57

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren