© 2024 solvo B.V.

Is kanker een bacterie???

Wel dat is de vraag uiteraatd maar enkele internetartikels beweren dit wel. De meeste weten wat kanker is en dat wordt verstaan onder een overproduktie van cellen. Als we even een virus nemen die bezit RNA en geen DNA, dus wil het virus overleven moet het een gastheer hebben en het virus dringt in op de gastheercel en veroorzaakt een overname van een cel. Wat gebeurt er precies het RNA van een cel wordt gewoon overschreven en begint besmette cellen te produceren. dus de cellen sterven af en altijd maar zolang het virus ni uit het lichaam is worden er terug besmette cellen geproduceerd. En bij bijv. griep zullen altijd de luchtwegen worden aangevallen maar een bacterie bijvoorbeeld valt het zwakste deel aan van het lichaam bij een roker de longen bij een alcoholieker de lever enz. Een bacterie daarentegen kan even goed overleven op een plant of in een lichaam want een bacterie heeft DNA en de mogelijkheid zich te vermenigvuldigen zonder gastheercellen. Vandaar dat er dus sprake is van een kankerbacterie. Omdat er ééntje longkanker heeft een ander heeft darmkanker en etc. Als dat een mogelijk scenario is en de kanker is niet uitgezaaid kan de kanker opgelost worden met resonantietherapie. Resonantietherapie is alternatieve geneeskunde maar sinds kort hebben ze het programma opgenomen in een ziekenhuis in Nederland. Resonantietherapie is. Vooraleer ik dat uitleg moet ik even zeggen alles maar dan ook alles heeft een bepaalde leeffrequentie als je een bepaalde frequentie door een glas stuurt springt het glas in 1000den kleine deeltjes, bacterien en virussen hebben ook zo een frequentie die dat virus of die bacterie in stand houdt Dus wat doen ze, ze zoeken uit wat bijvoorbeeld de frequentie van longkanker is bij een patient sturen die frequentie door het lichaam totaal onschadelijk. En de bacterie houdt op met bestaan en alles wordt terug hersteld in de natuurlijke staat. Dat bewijst uiteraard niets maar ik maak jullie er maar op attent dat er mogelijkheden zijn, een kennis van mij is aan de de ziekte van Crohn genezen en dat is een chronische darmziekte ongeneesbaar volgens de moderne geneeskunde. Misschien is die resonantietherapie nog niet zo slecht éh.

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren