© 2024 solvo B.V.

Knobbel op schildklier goedaardig/kwaadaardig

Hoi lezers, Ik heb een punctie gehad, knobbel op mijn schildklier. Nu is er niet goed te zien of het goedaardig of kwaadaardig is, het moet nu operatief worden verwijderd. Dan is de kans 50/50 goed/kwaadaardig. Er staat me ook nog een hersenoperatie te wachten voor een aneurysma. Ik laat het maar over me heen komen, ben eigenlijk een beetje lamgeslagen. Spannend en heel vermoeiend allemaal. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt met mij.


is zeker spannend. afwachten is altijd moeilijk. ik wens je sterkte en hoop dat je goede berichten krijgt. groetjes

label.Geplaatst op 2006-03-12 13:11:50


Hoi Fay, Hoop dat het jou net vergaat als twee van mijn vriendinnen, allebei hadden ze een knobbel op hun schildklier, beiden kregen een goede uitslag. Zal voor je duimen enne, probeer alles stap voor stap te doen. Soms ligt er ineens veel op je bordje, sterkte hoor! Gr. Kristl

label.Geplaatst op 2006-03-14 23:46:44


Hallo allemaal, Dank je wel voor je berichtje! Doet een mens goed. Ik heb net een hersen-operatie achter de rug, alles is goed gegaan. Alleen de tijd nemen om te herstellen. 17 mei word ik geholpen aan mijn schildklier. Ben benieuwd wat dit mijn brengt. Groetjes fay 39

label.Geplaatst op 2006-04-15 17:12:48


Nou gelukkig, ik kan een feestje bouwen, de uitslag was goed, dus de gelukwensen en de kaarsjes hebben geholpen. Nu maar weer goed gaan genieten! Bedankt allemaal voor jullie reacties!

label.Geplaatst op 2006-06-01 10:43:12

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren