© 2024 solvo B.V.

Knobbel

Ik heb een knobbel zo groot als een flinke knikker onder mijn arm halverwege mijn ribbenkast.Niet precies onder mijn oksel maar ook niet in mijn borst. Is dit misschien een cyste,vetbult of iets anders (bijv kwaadaardig)? Kan het een lymfeklier zijn die na een operatie aan mijn hand gezwollen is? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand misschien wat dit kan zijn?


Kan ook een ontsteking zijn maar ik zou even langs de dokter gaan voor de zekerheid, succes hoor!

label.Geplaatst op 2006-09-11 22:22:42


Ben inmiddels naar dokter geweest. Volgens hem is het niet iets ernstig, maar omdat borstkanker in de familie is voorgekomen moet ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis.Volgende week dinsdag al,dan gaan ze van alles onderzoeken. Duim voor me!

label.Geplaatst op 2006-09-12 10:37:10


Succes dinsdag en laat nog even weten hoe het gegaan is...

label.Geplaatst op 2006-09-12 22:14:59


Heeft iemand ervaring met de mamma poli. Ik moet er dinsdag naar toe. Ik ben pas 25 jaar en ik ben best zenuwachtig. Ik hoor graag een reactie van iemand die er ervaring mee heeft of die informatie heeft.

label.Geplaatst op 2006-09-14 21:00:45


Valt reuze mee, zal aan je denken!

label.Geplaatst op 2006-09-18 22:59:57


Goed nieuws, Het blijkt een lymfklier te zijn. Waarschijnlijk want de knobbel is weg.Eigenlijk al voor dat ik naar het ziekenhuis moest. Bij aankomst in het ziekenhuis tijdens het gesprek blijkt dat ik inprincipe helemaal niet hoefde te komen. Mijn huisarts had eerst moeten nagaan of het geen lymfklier was die opgezwollen was. Al die tijd en zenuwen voor niks geweest. Toch bedankt voor alle informatie die jullie mij hebben gegeven. Groetjes Pauline

label.Geplaatst op 2006-09-20 09:54:41

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren