© 2024 solvo B.V.

Longkanker

mijn vrouw heeft longkanker met uitzaaigen naar de botten lympfklieren en nog meer ze is volgens haar zelf in het eind stadium maar daar is niets van te zeggen mijn vraag is moet ze zoveel pijn lijden ik weet wel pijnvrij is relatief maar toch ze kan toch nog wel een tijdje van onze kinderen en kleinkinderen genieten zonder pijn wie kan mij een tip geven wat de mogemijk heden nog zijn we zijn al bij een pijnteam van het ziekenhuis geweest maar die kunnen ook niet veel meer doen ik ben nu radeloos als ik thuis kom en ik zie haar op de bank zitten/hangen/liggen van de pijn breekt mijn hart wie kan mij helpen


Waarom vraagt u de huisarts niet om hulp? Hij kan pijnstillers geven, morfinepleisters of zo.

label.Geplaatst op 2004-04-07 21:39:20


dank je wel voor de reactie Leendert maar het stadium van huisarts zijn we alang gepasseert maar nu eindelijk is ze onder behandeling van een pijnteam maar bedankt voor je reactie groeten henk

label.Geplaatst op 2004-04-08 00:14:28


Lieve ... Ik denk niet dat iemand jou daarmee kan helpen. Het is zeker iets verschrikkelijks. Ik denk dat het het beste is als je er voor je vrouw bent, en laat merken dat je haar steunt en van haar houd ! Heel veel sterkte !

label.Geplaatst op 2004-12-21 11:01:27

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren