© 2024 solvo B.V.

Onderzoek dikke darmkanker, 2 minuten

Beste forumbezoekers, Wat interessant om jullie reacties te lezen. Momenteel ben ik onderzoek aan het doen samen met drie andere studenten naar de kennis en de houding die mensen hebben over dikke darm kanker. Wanneer u tussen de 50-74 jaar bent, kan ik u hulp erg goed gebruiken. Hiervoor heb ik een onderzoek ontwikkeld. Zou u zou vriendelijk willen zijn om uw medewerking hieraan te verlenen? De vragenlijst duurt niet langer dan 2 minuten en is geheel anoniem, dit is de link: www.thesistools.com/web/?id=163109 Alvast bedankt! Met uw medewerking kunnen we meer mensen bewust maken van deze vreselijke ziekte. Daarnaast zou ik graag een gesprek met iemand willen hebben, die persoonlijk te maken heeft gehad met dikke darm kanker. Mocht u interesse hebben, kunt u een mailtje sturen naar jaqk@hotmail.nl. Met vriendelijke groet, Namens project groep Jacqueline, Aisha

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren