© 2024 solvo B.V.

Teelbalkanker

Ik ben helemaal gestresst na het lezen van mijn klachten op het internet. Tja, er was mij al gewaarschuwd dit niet te doen. Ik heb sinds een aantal weken pijn in mijn linker lies (meer een zwaar gevoel, geen echte pijn). Dit straalt door naar mijn linker zij, onderrug en af en toe mijn benen. Ook mijn linkerkant van de balzak voel ik dit \"gevoel\". Heb mijn zaadballen gevoeld, ze lijken nagenoeg even groot en er zitten geen bultjes op of zo. De linker lijkt wel iets gevoeliger dan de rechter. Afgelopen week is het rare gevoel ook tussen mijn balzak en anus te voelen en ook in mijn buik. Ben niet misselijk of zo, maar wel raar gevoel. Last van winderigheid. Al met al hoef ik Ibuprofen te slikken of zo, zoals gezegd het is een raar gevoel geen echte pijn. Veel van deze symptomen komen ook overeen met zaadbalkanker en daar ben ik nu zoooo bang voor. Ben al bij de dokter geweest maar die dacht aan een spierenkwestie. Heeft röntgenfoto\'s laten maken van mijn wervelkolom en bekken. Daar is niets uit naar voren gekomen. Dat was nu uitgesloten zei hij. Ik moest het nog even aankijken als het geen echte pijn deed. Heeft iemand deze klachten zoals ik omschrijf ook gehad en wat was de diagnose. Oh ja, ben 32 jaar. Alvast bedankt voor je reactie.


Kijk eens op kanker-actueel.nl Daar kun je veel ervaringen lezen van mensen die aan teelbalkanker lijden. Je kunt ook vragen stellen hierover. Succes hoor!

label.Geplaatst op 2005-12-04 21:35:38

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren