© 2024 solvo B.V.

Tumor gehemelte

Hallo Mijn vader is vanaf november 2003 ziek met oorpijn, keelpijn , slikklachten en een verdwijnende stem. Omdat hij niet naar de huisdokter durfde is dat pas 5 weken gleden gebeurt en die verwees hem gelijk naar de kno arts. Nu 5 weken later is hij daar geweest en constateerde de kno arts een tumor aan het bovneste gehemelte die nogal groot was. Gelijk door naar Dijkzigt aanstaande dinsdag de 25ste mei. Omdat hij nu al zo goed als niet meer verstaanbaar kan praten, ernstig gewichtsverlies heeft, veel verslikken en een gedrongen houding heeft aangenomen ben ik bang dat het al vrij ernstig is. Binnen hoeveel tijd moest hij eigenlijk naar de dokter geweest zijn zodat er nog enige hoop was. De kno arts hier zei dat alleen nog bestraling mogenlijk was. Kan ik daaruit afleiden dat de afgelopen 7 maanden de kanker is uitgezaaid? Ik ga graag voorbereid dinsdag naar Rotterdam met mijn pa. Truus Dingemanse


hallo truusje, geen idee wanneer iets uitzaait of niet soms is het een kwestie van weken en een andere keer gaat het een aantal maanden goed het enige wat ik je kan mee geven is , schrijf alle vragen die jullie hebben op zodat je het niet vergeet Er kan erg veel over je heen komen de aankomende tijd en wens jullie sterkte . noah

label.Geplaatst op 2004-05-23 19:42:02


Gisteren id dus gezien dat het grootste gedeelte van het gehemelte een tumor is, zo ook een groot deel van de tong en er een tumor zit in de wangzak/kaak. Opereren is uitgesloten. Vrijdag terug voor de uitslag en het totaal beeld. Weinig hoop werd er gegeven. We bereiden ons voor op zijn naderende afscheid. Groetjes van Truus

label.Geplaatst op 2004-05-26 11:55:29

Naar forum Oncologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren